Job 142 van 483


Report this listing

Solliciteren



First Line helpdesk advisor


Functie

Jouw rol in het 5-koppige First Line Team Het First Line Team is het hart van onze organisatie. Je bent de lijm tussen de 1000 collega's van de kantoren en de 250 collega's van ons Accent Support Center zoals we ons hoofdkantoor noemen. Dat betekent dat jij een brede, algemene kennis uitbouwt en zo het gros van de vragen met gemak beantwoordt. Je bent letterlijk het eerste aanspreekpunt waarbij collega's aankloppen met hun vragen. Jouw taken en verantwoordelijkheden:
  • Je beantwoordt in eerste lijn de binnenkomende support calls van alle mogelijke collega's in het Nederlands en in het Frans.
  • Daarnaast volg je de aanvragen op die gebundeld worden in ons intern communicatieplatform.
  • Je bouwt brede parate kennis uit over de verschillende domeinen in ons bedrijf: IT, HR, sociale wetgeving, fleet & procurement, finance, marketing, enz.
  • Bij elke vraag probeer je maximale service te verlenen. Je vindt het belangrijk dat elke vraag een correct en sluitend antwoord krijgt.
  • Uiteraard kan je masterbrein niet alles weten en geef je bepaalde cases in 2e lijn door aan de verschillende departementen.
  • Je werkt elke vraag ook correct administratief af zodat we interessante analyses kunnen maken over mogelijke pijnpunten die een strategische aanpak nodig hebben.
  • Je rapporteert aan Tineke.


Bedrijfsinformatie
House of HR has offices in Belgium, the Netherlands, France, Germany, Poland, Portugal, Switzerland and Romania – with concrete expansion plans across Europe. House of HR has approximately 1,532 in-house employees and will achieve a sales turnover of over one billion euro by the end of 2016.

Jouw profiel

Onze ideale first line advisor:
  • Is gedreven, geduldig en bijzonder empathisch.
  • Geeft de collega's een goed gevoel en het vertrouwen dat jij een oplossing zal vinden.
  • Welk diploma je hebt is niet relevant: je leert alles in huis. Heb je ervaring in de uitzendsector, dan heb je wel een streepje voor.
  • Je bent enorm nieuwsgierig om zoveel mogelijk info te verzamelen en blijft je kennis verder uitbreiden. Je leergierigheid is je absolute troef.
  • Je laat je niet snel uit het lood slaan, ook al staat je telefoon roodgloeiend. Want we moeten eerlijk zijn: zo'n dagen zijn er ook.
  • Personen informeren en doorverwijzen of begeleiden naar de gevraagde gesprekspartner, dienst of plaats
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van badges, inschrijving in registers, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Een gesprekspartner adviseren en bijstaan bij administratieve en dagdagelijkse aspecten
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren

Aanbod

Wat mag je van ons verwachten?
  • Een stevige opleiding over de verschillende departementen heen. Geen zorgen, er staat een team van 5 collega's klaar dat je op elk moment te hulp schiet bij vragen.
  • Een salarispakket waarin jij, dankzij ons flexplan, zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: wagen met tank/oplaadkaart, nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, groepsverzekering, fietsleasing,... You choose.
  • Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket.
  • We werken in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.
  • Roeselare is the place to be, ideaal om je West-Vlaams bij te schaven. Wuk peis je?
  • Het First Line Team biedt full force support tussen 8.30u en 17.30u: dat zijn de openingsuren van onze kantoren. Eén week op twee is er in overleg met je collega's ruimte voor flexibiliteit in je planning.
  • En hoe zullen we het zeggen: wat extraatjes nu en dan. Elke week vers fruit op kantoor? Of elke maand een verrassing van formaat. Gezelligheid, lekkers, competitiviteit: genoeg variatie op het menu.
  • We vielen al 18 keer in de prijzen in de Great Place To Work verkiezing en sleepten zelfs al goud in de wacht. Om maar te zeggen: we vinden het belangrijk om jou in de watten te leggen.

Solliciteren

Finn Vermeersch
003251269269

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht